Test-Leseprobe von cato ================================================================================ Kapitel 4: Bilder-Test ---------------------- Bavaria ipsum dolor sit amet singan wea nia ausgähd, kummt nia hoam imma oans do legst di nieda wolln, schaugn a bissal wos gehd ollaweil. Ramasuri Wurscht moand Brodzeid, hawadere midananda. Spotzerl Oachkatzlschwoaf Fünferl Wurschtsolod, bitt glei. Sauwedda Steckerleis schnacksln luja Radi ghupft wia gsprunga Mongdratzal jo leck mi Meidromml fei Brotzeit. Gschicht i moan oiwei oans, zwoa, gsuffa nia Biaschlegl is singan des basd scho gscheckate. Sowos jo mei is des schee Marterl schüds nei is Marterl. Dringma aweng Edlweiss dahoam wea ko, dea ko, mi. Da, hog di hi lem und lem lossn a kloan du dadst ma scho daugn middn. Mei g’hupft wia gsprunga bittschön Namidog, naa unbandig auf der Oim, da gibt’s koa Sünd. Radi blärrd Schneid Ewig und drei Dog unbandig Steckerleis. An Schdarmbeaga See Weißwiaschd Marei vo de Graudwiggal umma Mongdratzal nois, back mas. [[USERFILE=35192]] Am acht’n Tag schuf Gott des Bia san Schorsch Spezi dahoam, barfuaßat am acht’n Tag schuf Gott des Bia großherzig an de Fingahaggln. Marterl pfundig mim Radl foahn Baamwach, Kirwa is des liab: Maßkruag gscheit liberalitas Bavariae di a liabs Deandl oans. Des is schee du dadst ma scho daugn Jodler großherzig Maibam? Deandlgwand owe anbandeln blärrd Freibia Blosmusi Prosd sog i gar nia need d’! Nimma Gidarn Spotzerl Fünferl, an barfuaßat Bussal! Servas Weibaleid Bussal, damischa baddscher oamoi. Nix eana do legst di nieda i mechad dee Schwoanshaxn unbandig gelbe Rüam a geh i sog ja nix, i red ja bloß koa, i daad. Kirwa mi Biakriagal Bussal mim Watschnpladdla! Nia need des muas ma hoid kenna hob im Beidl Schdeckalfisch Haberertanz sowos hob, resch zwoa. Schoo Guglhupf Weiznglasl, ? Gfreit mi da nomoi gelbe Rüam Klampfn Guglhupf Deandlgwand sog i a bravs. Semmlkneedl großherzig um Godds wujn singan dahoam Klampfn hinter’m Berg san a no Leit geh i mechad dee Schwoanshaxn! D’ Biagadn bitt ma Broadwurschtbudn: I daad Schdarmbeaga See no Hendl i hob di narrisch gean Bradwurschtsemmal sog i a bissal wos gehd ollaweil resch wea ko, dea ko liberalitas Bavariae: Woaß noch da Giasinga Heiwog do legst di nieda, kummd no a Maß do Jodler woaß weida. Oachkatzlschwoaf hinter’m Berg san a no Leit a Prosit der Gmiadlichkeit Deandlgwand. Kimmt kimmt gscheid samma owe a Maß und no a Maß a bissal wos gehd ollaweil san, wann griagd ma nacha wos z’dringa so und! Schaung kost nix is ma Wuascht Broadwurschtbudn i moan scho aa vui huift vui Sauwedda oa dei wos Hetschapfah? Singd an is ma Wuascht Zidern, Buam i mechad dee Schwoanshaxn. Greaßt eich nachad Steckerleis greaßt eich nachad, a bissal wos gehd ollaweil Brodzeid do: Allerweil schüds nei gor, blärrd: Namidog liberalitas Bavariae allerweil, no a Maß hawadere midananda am acht’n Tag schuf Gott des Bia helfgod griaß God beinand. Um Godds wujn scheans Heimatland vasteh Jodler und glei wirds no fui lustiga Auffisteign. A bissal wos gehd ollaweil af Baamwach samma es. I moan scho aa gscheit ognudelt gscheit Oachkatzlschwoaf, Obazda du dadst ma scho daugn. Wuid sog i baddscher no a Maß wann griagd ma nacha wos z’dringa. Weiznglasl kumm geh zwoa obandeln a so a Schmarn Kuaschwanz trihöleridi dijidiholleri, a so a Schmarn. Obacht ham da, hog di hi Klampfn Buam anbandeln i bin a woschechta Bayer Zidern kummd gwihss. Hemad hogg di hera wolpern di hawadere midananda hinter’m Berg san a no Leit gwiss Gstanzl. Is des liab so schee Oachkatzlschwoaf a so a Schmarn hod wuid Foidweg. Hea measi Spotzerl fei a liabs Deandl es, Stubn da Kini gscheit:Kuaschwanz Brotzeit. Resch glacht wea nia ausgähd, kummt nia hoam, hoid! Biagadn om auf’n Gipfe es ja, wo samma denn so a Maß und no a Maß a Maß und no a Maß samma do, sowos im Beidl. Fünferl Lewakaas Ramasuri Steckerleis Wurscht Enzian middn oans, zwoa, gsuffa. I moan oiwei i bittschön, resch? Nix jo leck mi Haferl abfieseln Greichats. I bin a woschechta Bayer hogg ma uns zamm Landla, mei hallelujah sog i, luja Reiwadatschi. Kumm geh etza imma i sog ja nix, i red ja bloß gscheid. Klampfn anbandeln glei kloan i moan scho aa ham af gscheckate Gams Kaiwe Fünferl. Mim Radl foahn Weißwiaschd hod auffi Foidweg Freibia Schneid kumm geh, luja Woibbadinga. Weiznglasl Sauwedda eam Diandldrahn Namidog a liabs Deandl a liabs Deandl. Dei koa owe Maibam Watschnbaam wolpern Landla pfundig Gschicht. No a Maß obacht resch i sog ja nix, i red ja bloß wolpern allerweil bittschön griaß God beinand Gidarn! Geh so Watschnpladdla bittschön naa pfundig hi wos Heimatland, Biaschlegl. Bradwurschtsemmal Marterl Wurschtsolod Heimatland hoggd, Reiwadatschi Baamwach is des liab Stubn a bravs i waar soweid. Auf gehds beim Schichtl Obazda Marterl oba wos hoggd nix Gwiass woass ma ned:Greichats Prosd da Kini a bravs, gar nia need auf der Oim, da gibt’s koa Sünd vo de gscheid Maibam! Baddscher de es oans, zwoa, gsuffa, glacht? Ebba pfiad de ned Watschnbaam vui i moan oiwei fensdaln fei, muass da. Heid so a so a Schmarn, i bin a woschechta Bayer Blosmusi samma a bissal wos gehd ollaweil Namidog Breihaus Lewakaas? Engelgwand sowos heitzdog Sauwedda sog i Kuaschwanz Auffisteign Charivari naa. Weibaleid Maibam gelbe Rüam g’hupft wia gsprunga Hetschapfah, oamoi. Diandldrahn obacht Brodzeid, hod! Oa Greichats trihöleridi dijidiholleri lem und lem lossn af, obandeln zünftig luja gscheit mei. Sog i jo mei Gstanzl, Landla Habedehre. Wui is ma Wuascht Leonhardifahrt heid gfoids ma sagrisch guad, helfgod i moan oiwei gwiss glei? Moand an Schaung kost nix hod: Baddscher da a Hoiwe, Radler. Bitt ebba sodala, a bravs. Da mim Radl foahn mi, jedza? Nia need liberalitas Bavariae Biagadn Guglhupf auf der Oim, da gibt’s koa Sünd baddscher Weibaleid, di fias um Godds wujn. Fias no a Maß auf gehds beim Schichtl a geh nomoi es Weiznglasl i hob di liab. I moan scho aa Resi auf’d Schellnsau Steckerleis mehra, Sauakraud Bradwurschtsemmal von Landla. Ohrwaschl Hemad mei soi! Umma a Hoiwe umma Schaung kost nix Watschnbaam wolpern kloan gor oa, i moan oiwei no a Maß. Wea nia ausgähd, kummt nia hoam wos Ramasuri auf gehds beim Schichtl Biaschlegl. Obandln d’ umma hod umma Oachkatzlschwoaf wia da Buachbinda Wanninger Wurschtsolod nois jo leck mi. Gschmeidig Sauakraud san nix, jo leck mi! Mamalad Schaung kost nix auszutzeln, Maibam. Bittschön Schbozal gschmeidig d’ Heimatland Gidarn gscheckate sowos Semmlkneedl, Spotzerl wiavui. I moan oiwei lem und lem lossn in da, umananda! Damischa woaß a Hoiwe schüds nei Hetschapfah Klampfn gscheit Kuaschwanz gscheit! I sog ja nix, i red ja bloß wui helfgod geh Graudwiggal Hendl Radi aasgem Biakriagal Watschnpladdla. A bissal Goaßmaß von des wiad a Mordsgaudi oamoi gwiss blärrd Gstanzl. Wann griagd ma nacha wos z’dringa spernzaln Kuaschwanz gscheit! I sog ja nix, i red ja bloß wui helfgod geh Graudwiggal Hendl Radi aasgem Biakriagal Watschnpladdla. A bissal Goaßmaß von des wiad a Mordsgaudi oamoi gwiss blärrd Gstanzl. Wann griagd ma nacha wos z’dringa spernzaln hi, . Kuaschwanz gscheit! I sog ja nix, i red ja bloß wui helfgod geh Graudwiggal Hendl Radi aasgem Biakriagal Watschnpladdla. A bissal Goaßmaß von des wiad a Mordsgaudi oamoi gwiss blärrd Gstanzl. Wann griagd ma nacha wos z’dringa spernzaln  Kuaschwanz gscheit! I sog ja nix, i red ja bloß wui helfgod geh Graudwiggal Hendl Radi aasgem Biakriagal Watschnpladdla. A bissal Goaßmaß von des wiad a Mordsgaudi oamoi gwiss blärrd Gstanzl. Wann griagd ma nacha wos z’dringa spernzaln Kuaschwanz gscheit! I sog ja nix, i red ja bloß wui helfgod geh Graudwiggal Hendl Radi aasgem  Hosted by Animexx e.V. (http://www.animexx.de)